вторник, 25 март 2008 г.

Invisible Dreams - RHCP cover

Mои приятели. Заслужават споделяне.

3 коментара:

|||Калиник Безпощадни||| каза...

Седмиците напоследък все бях и на Ред Хот вълна, най-малкото защото два пъти по телевизията случих топ 10 на техни парчета и двата пъти си ги изгледах до дупка класациите. Тъкмо малко да вляза в час с клиповете им. А те имали много оригинални клипове. А, да, да не пропуснем, случих и мейкингът на клипа към "Dani California" - направо се шашнах, Клипът преди ми изглеждаше простичък, дори глупав... но след като видя количеството костюми, които са използвали за него, презентация на различните видове гримове и т.н. - и чак тогава го оцених по достойнство.
Дотук с Ред хот, за тях мога да се локумя още 1-2 страници.
Кавърчето е много добро. И Манол прави интересни гримаси и жестове, докато пее. Утре/Днес дано ми остане време да разгледам и другите им неща, които видях, че са качени в тубата.

Landzhev каза...

Калински, похвално е, че си на вълна RHCP! Това първо - сега малко градивен h8: клипът на Dani California всъщност е като tribute към много известни рок групи. Ако ги знаеш всичките, ще се изкефиш на идеята. Не е до грима, просто клипът си е супер, не е безакълен.
За нашите хора - Манол всъщност прави жестовете на Кийдис, виж клипа на "Under The Bridge"... Това му е уникална способност - може да звучи като страшно много хора:) Прави с поразително сходство доста от известните вокали... НО и гласът на самият M_B никак не е лош:))) Дано го чуваме в повече авторски парчета.

Анонимен каза...

_ами аз нямам кой-знае-какво съществено да кажа освен БравО! по-скоро въпросче искам да задам: има ли някакъв начин и откъде да си набавя mp3 или пък да си закупя музика на Invisible Dreams? много ме радват тез хора и каквото съм слушал е супер, само дето го нямам в наличност и немога да открия
_pls pls pls ако си имаш идея да ми пишеш на brain_storm@mail.bg, ще изцъфтя направо:)