вторник, 20 април 2010 г.

"Три" от Петър Чухов

20 април от 19:30 часа, рок бар „Фенс“, София, бул. „Васил Левски“ 114.

Днес ще е премиерата на стихосбирката „Три“ от Петър Чухов, под редакцията на Екатерина Йосифова, Марин Бодаков и Йордан Ефтимов, с оформление на Владислав Лепоев, издадена от ИК „Жанет-45″.

Книгата „Три“ ще бъде представена от доц. Александър Кьосев, с участието на етно-рок група „Гологан“, Силвия Чолева, Кристин Димитрова, Бойко Ламбовски, Георги Господинов, Стоил Рошкев, Иван Христов, Иван Ланджев, редакторите на книгата и дори автора.

Авторът е страхотен поет, което е добре известно, а освен това е и редактор на моята книга "По вина на Боби Фишер". Освен това е и китарист на различни групи, в една от които свирим заедно. В нея той е основно китарист, а аз - недостатък.

Ето едно от "Три" (макар че довечера ще прочета друго):

Благотворителност

Един познат
богат като въображението ми
снощи ми каза приятелю аз мисля
за бедните
ето вчера си купих
най-големия от всички възможни
телевизори
с цветове по-естествени
от естествена смърт
със звук по-чист и ясен
от мотив за убийство
сега съм щастлив - поне двама клошари
мога да живеят в кашона му

1 коментар:

Seraphim Šāhān Šāh Plamen Veluvian Pontifex Maximus каза...

Хубаво стихче, Иване! :) Тарикатско.